söndag 17 januari 2010

talanglösa (y'

äntligen funkar datan nu!
i onsdags följde jag med älskling hem,
skulle igentligen tränat men det pallade
ju såklart inte jag så det blev hem till tv;en.
torsdagen började med att vi skulle åka skridskor på
e-valet, jag gick ist med massa folk. sen matte efter det
språk och sen blev det slöjd. på hkk;n snackade bara ann
så det blev inte så mkt att göra där. när man kom hem
packade man väska för man skulle träna med p.96 (y'
alltid lika kul :D. sen tränade man med ebba och efter
det blev det hem till duschen och sen tv.
fredagen började med svenska och det var film. etfer var det
matte sen blev det språk efter det var det no och sen bild.
hah, alla har vi våra talanger på bild ;).
älskling följde med mig hem och sov hos mig :).
isac, erik&julia kom på kvällen sen, linn&jonna
var ju roade med tim iaf ;).
i lördags vaknade man vid 8 för vi hade match, blev
upp och packa och sen väcka tim och gå till a-hallen.
vi mötte hovshaga, förlorade med 3-2 men fyfan vilken match!
blev hem och sova sen sticka till lessebo med folk
och sova där, kommit hem från gustav och ätit lite
och nu sitter man vid datan.
tack för en sjukt bra helg (L'
puss på dagarna♥.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar