torsdag 16 september 2010

i found my heaven on earth.

ah domhära moppeproven kan bara dra åt helvete!
49poäng denna gången... -.-'
blir ngn gång nästa vecka ist och klarar jag det inte då
vet jag inte vad jag gör!
åt lite på donken efter och sen blev det skolan. 2lektioner
bara sen hem och timpa kom till mig, massa mys <3.
jag förstår fortfarande inte hur jag kunde ha sån tur,
ebba, tim och jag stack hem till tim sen så det blev lite
fifa, sen fotbollsträning. den sista för året var det och mina
smalben blir bara värre och värre... vi får se om det blir
ngn träning med innebandyn överhuvudtaget längre.
aja, nu blir det idol och lite plugg.
imon blir det växjö och handla kläder :').
KYSS PÅ DAGEN
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar