torsdag 29 juli 2010

one of us.

nu kommer ett litet sent inlägg, men bättre sent än aldrig! (:
segling var verkligen über bra, massa skratt och sånt.
älsklingen kommit hem och gud vad jag hade saknat honom, helt
sjukt! o:
sovit hos honom i 3nätter nu (a'
kommit hem från honom nu och mår verkligen pisss, huvudet är helt
cp så funderar på att sätta igång en film och ta och sova lite.
älskligen sover hos mig imon oxå, så massa mys på det! :).
aja, nu kmr det bli bättre med inlägg iaf :*
+ 7månder med världens underbaraste!
KYSS♥
det skulle ta år för mig att förklara min kärlek till dig.
så varför inte börja med att säga att jag älskar dig <3


I've got an angel.
He doesn't wear any wings.
But he wears a heart, that can melt my own.

1 kommentar:

  1. du är fan inte ensam O:
    jag mådde så sjuk dålig igår. du skulle sett. jag kunde inte äta i förgår. sen igår varken åt elr drack jag. ont i magen, huvudvärk, mådde illa som fan, var först as varm sen bara frös jag till, huvudet var såååååååå tugnt, kunde inte sätta mig upp förens det spände. men bättre dag iaf. s jag kommer hem och stör lite idag :)<3

    SvaraRadera