fredag 16 juli 2010

spanien super!

spaneien var verkligen super! massa bad, sol och skratt.
träffat oscar och erik, härliga personer (:
badat i havet, i poolen som var 34grader varm och i skuggan kanske
30? :).
havet 25-27grader varmt. var ju i spanien när spanien vann vm, vilket liv
det var men fan vad kul! härligt att träffa june och collin, tagit massa
bilder så några kmr efter seglingen imon med ellen, ebba och hanna i 10dagar.
och sen blir det bilder från seglingen :*
KYSS PÅ DAGEN♥
I thought I'd been everywhere, 'til I'd been with you
I thought I'd seen everything, 'til I saw you.


jag vet vad mitt hjärta vill, jag har alltid följt det och det har lett mig till allt dethär.
att jag den 23/12-09 fick en ängel som jag bara kunnat drömma om. att denna ängel
gick från min bästavän till hela min värld på några månader är otroligt! han fick mig
på nytt hopp. denhär killen älskar jag mer än ngt annat och han får mitt hjärta att slå.
tim du har fått mig på nytt hopp, att kämpa för våran kärlek. jag vet att jag är dum och
beter mig som en bitch mot dig men älskling jag älskar verkligen dig! jag vet att det inte
ibland är så lätt men jag finns där alltid för dig. du är det bästa som har hänt mig och det
finns knappt ord för det.
att känna dina läppar mot mina, din hand i min - dina armar runt mig är det bästa som finns!
att vara i din famn, få känna sig trygg och du får mig till att jag aldrig vill släppa.
älskling, du är mer än allt för mig. att kunna älska ngn såhär mkt trodde jag aldrig, om dethär
är en dröm så vill jag aldrig bli väckt!
du är en kille man skulle kunna dö för hjärtat,
jag älskar dig tim olofsson <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar