söndag 6 december 2009

bässsssta helgen.

fredag, skolan var riktigt bra faktiskt.
efter hängde tim med mig hem och det blev att
snacka lite&se på film. sen stack han hem&åt
så jag passade på att städa som jag lovade mamma -.-'
sen kom erik, isac, tim&henrik. det blev wii och typ
dampa sönder xd. erik, jag fattar inte hur en människa
kan vara så dum, men vi gillar dig ändå! :).
sen på kvällen låg tim, erik, isac&jag och bara snackade.

lördag, sov 2 timmar så var lite trött :p.
erik kom vid elva tiden så erik, jag&tim satte igång
"dead silence" (stavning?). sen kom isac så han&jag
stack ner och åt lite sen så stack isac&jag till tim.
hah, isac är ju bäst på att äta mango ;). sen kom eric
och sen stack vi till mig och gjorde taco. sen sminkade
jag erik, tim&isac. hahah, fyfan vad fina ni blev :D.
stack till tim med tim, erik, isac, hanna, julia&becca.
har fan aldrig skrattat så mkt tror jag :o.
stannade hos tim till tre sen gick vi hem. möttes eriks
föräldrar, inte lite fulla heller! blev hem&äta sen film.

söndag, för sov mig till matchen! hah, det är bara jag som
lyckas -.-' sov bara 3 timmar så var svin trött :p. vi vann
iaf matchen med 5-0 :D. efter äta kärleks middag med ebba på
donken. sen sova på vägen hem&nu datan. ska snart sticka till
tim med erik, sen se på någon uppvisning. sen sova elr något.
tack alla för att ha gjort den bästa helgen på länge.
något som måste göras om!
pusss på helgen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar