tisdag 8 december 2009

fotbollsträning, älska'rt.


började med svenska, bara redovisningar. sen blev det eng, se film.
spanskan var som vanligt, sen mat. efter det blev det mentorstid, bytte
platser, sitter jämte max nu -.-' vilde filmer idag oxå, benknäckargänget (y).
efter det var det so med krister, låg&halv sov. sen fick någon nån dum idé
att trycka in mig i mitt skåp? xd. lyckades sen&ont gjorde det :p.
sen matte, typ gjorde ingenting. sen blev det bussen hem, åt någon macka
sen gick jag och sov, fyfan vad trött! vaknade vid halv sex&hade
fotbollsträning vid sex. klädde på mig&stack ner, jag älskar fotboll!har saknat träningarna. nu sitter man vid datan&ska snart duscha och äta.
sen blir det väl film, rentigen? (a), kärlek till den filmen!
i love you, not only for what you are,
but for what i am when i am with you.

puss&kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar