tisdag 15 december 2009

ullared&snö.

matchen i söndags slutade 4-2 till oss (y'
efter va jag med tim&isac. sen stack man till
ullared med mormor, morfar&hanna. sovi värnamo.

mormor väckte oss vid 7 så dom stack ner&år och
jag fixade mig. sen åkte vi till ullared! gick ungefär
10 min sen blev det segt -.-' men hittade några julklappar
iaf (: sen blev det att åka hem&se på mina underbara filmer
step up&forrest gump.

dagen började med sv, satt bara och slappade&på engelskan såg
vi klart på happy gillmore (stavning?). efter
det blev det spanska var i datasalen, sen åt jag med nellie.
på mentorstiden fick vi reda på att vi skulle ner&fika på fiket :D.
så dte blev att gå ner där&fika. snöat idag oxå, så man blir ju
såklart mulad -.-' på matten gjorde vi hängagubbe&jag blir mobbad
av linda :o.
hem till datan&sen sticka och träna med hanna.
puss på dagen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar