tisdag 16 februari 2010

allahjärtansdag och massa skit.


bilden från ängelholm förra året (:

alla hjärtans dag tillbringades med tim älskling.
igår så hängde tim med mig hem, mysmys (a'
ingen träning än för massa skit, men på onsdag så får jag börja
igen! :). lugn dag, började med sovmorgon till halv tio så blev det
engelska, satt och tjabbade med damp rasmus ;). sen blev det spanska prov,
äta och sen sticka hem till nellie :p. på mentorstiden gjorde vi typ massa
konstiga saker och på so;on såg vi film. matteprov och sen bussen hem.
nu gör man pannkakor med ebba&nellie, massa trevligt :D. sen blir det
fotbollsmöte med flikksen ;).
tim, jag älskar dig sjukt mkt.
utan dig jag vet inte vad jag hade gjort, du är mitt hjärta.
för mig är du allt älskling!

kysssss på dagen♥.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar