måndag 8 februari 2010

sötnosssss.


en bild säger mer än 1000 ord (L).

älskling, vart ska jag börja? ända sen du kom in i mitt liv har
allting förändrats. jag trodde inte det fanns sånhär kärlek elr att
jag inte skulle få uppleva ngn, men sötnos, du visar att det finns.
det är verkligen lycka att vara med dig.
allt med dig får mig att le, att se i dina blåa ögon och veta att du är min
är underbart, hur du håller om mig och jag vill aldrig att du släpper. att
förklara hur stark min kärlek till dig är helt omöljligt. du får mitt hjärta
att slå, du gör så jag kan andas, du är hela min värld. du har fått mig att
resa mig från det svaga och stå upp för smällar, älskling jag hade inte klarat
det utan dig. jag har tre små ord till dig, dom kanske är små men dom betyder
så mkt. orden är jag älskar dig. 23/12-09, det är den bästa
dagen i mitt liv (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar