fredag 19 februari 2010

i do everything for you.

den kärlek som finns mellan oss är obeskrivlig. det sättet du
säger att du älskar mig och håller om mig, det finns inget bättre.
du är det ljuset i mitt liv som får mig på nytt hopp när jag håller
på att tappa det. du är det bästa som har hänt mig, utan dig hade knappt
mitt hjärta orka slå. lycka är att ha dig, och jag skulle aldrig kunna
leva utan dig, aldrig ens tänka på det. äkta kärlek kallas det, och denna
kärlek kommer alltid att finnas. tim olofsson, jag älskar dig nu och föralltid!♥



vaknade hos tim vid halv nio, låg och halv sov sen gjorde vi ugnspannkaka.
han fick ju en idé att kleta ägg och kasta mjöl på mig -.-' sen kom isac
och henke så vi spelade poker :). jag är verkligen sämst på det :p. sen
stack vi till isac så jag satt och kollade på när dom körde wrestling
(stavning?). och sen stack vi in till tim, spelade lite innebandy och
sen skulle jag hem och äta och dom drog till gympasalen. snart drar jag
väl ner till dom lite och sen blir det nog sticka hem till ngn sen (:
finns på mobilen! (a'
kysssss på dagen♥.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar