torsdag 15 april 2010

alla gillar vi brejk, elr? ^

söta älskling på bilden :)♥
mandy&jag gick till bowlingen vid 8 för att bowla
med bollspel, samma bana som amanda, rasmus& tim och
jag vann iaf över rasmus ;p. buss hem och sen blev det
matte jobbade faktiskt idag (y'
på språket gjorde vi typ ingenting satt och snackade fotboll
med ebba&nellie. åt och sen stack jag, tim, john, malle och
nellie ner till ica för att köpa glass. på slöjden låg jag
bara ute med älskling och nellie :). på hkk;n gjorde tjejerna
wok och killar fixa ngt med kläder. när jag kom hem blev det
ica med ÄLSKLINGS FRIDA :D. köpte glass och stack till
tanden och tungan, trodde hon hade ätit upp sin brejk
men den låg i pappret och jag slängde den i vattnet, haha ^
frida 'älskar' verligen mig för det :)).
datan nu och snart blir det fotbollsträning, älskar det!
KYSS PÅ DAGEN♥.


even though you're so close to me
you're still so distans and i can't
bring you back. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar