lördag 17 april 2010

bad + grillning med sötnosar.

skolan igår var ganska bra faktiskt.
börja med sovmorgon sen blev det no & vi skulle
skriva om könssjukdomar. sen språk och sebastian
är allmänt dum i huvudet. åt och sen satt jag och
pluggade lite på svenska provet och det var sjukt
svårt! sen so gjorde verkligen ingenting mer än
att dampa i klassrummet. på bilden hade vi emil så
först ritade vi sen stack ut för att gå.
efter skolan åkte jag hem och stack in till frida.
adde & pontus kom med mopparna så det blev att köra
runt mig. frida, hanna och jag stack till ica för
att handla mat för det blev ju att grilla på kvällen.
grillade när vi kom hem sen kom sara så vi åt och stack
till göka på att ta första doppet i år. kallt var det
iaf, sen åkte vi lite moppe. stack hem satte igång en
film och somnade.

vaknade vid tjugo i nio för match. mötte växjö ff och
det blev 1-1. har kuk ont i höften oxp så det blir ju
inte bättre.. aja, snart dra till julia och sen gåt
vi till tim och så sover jag hos han inatt oxå.
finns på mobilen.
lite bilder från en underbar kväll!
KYSS PÅ DAGEN♥.
dags att vända blad innan nästa faller av.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar