torsdag 1 april 2010

min vän.

tänker på det ordet du och jag brukade
dela på - ordet vänskap. den tiden då jag
kunde kalla dig för bästavän, men tiden
splittrade oss itur.
kommer aldrig glömma tiden då vi gick
i skolan skippa sista matten, satt och snacka
ut om allt i solen. du var den som inte svek
och som inte prata skit och ljög, det var riktig
vänskap. det var en vänskap som var sen man var
liten men nu finns det inte längre. du var som ett
syskon för mig, på sommarloven vi nästan var varje
dag. saknar det, men inget blev väl som förr..
och jag saknar faktiskt dig. <3
mamma väckte mig vid 9 och sen blev det att
slappa lite framför tv;en. zelda åkte in till vetrinären
idag oxå, det var bara ngt µmmed ngn tand. träning
idag med dam-laget oxå, bara älska'r det! :)))).
hem och duscha så nu sitter jag lite vid datan
och ska snart städa rummet lite? hoppas snart
på att få göra om det, till en fondvägg i leopardmönstrat
och svarta väggar, hoppas det går :).
ikv blir det in till lilla lessebo för filmkväll med
massa folk hemm hos dahlman, finns på mobilen! :>
KYSS PÅ DAGEN♥.

en himmel och en jord - jag befinner mig mitt imellan.

1 kommentar:

  1. vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem
    ???????????????????????????????????????????

    SvaraRadera