söndag 23 maj 2010

femunderbaramånader.

matchen sög verkligen, 4-1 till dom.
och nu blir det tv och inte den jävla åskan kmr nu.
sen blir det väl att äta om mikron funkar elr om det finns mat.
finns på mobilen,
KYSS PÅ DAGEN♥
when my world is falling apart,
when there's no light to break up the dark,
that's when I look at YOU.


kan aldrig få nog av dom tre orden, jag älskar dig och du är vackrast på jorden.
du har fyllt mitt tomrum med kärlek jag inte trodde fanns. du är en del av mitt
liv och den delen klarar jag mig inte utan. den 23/12 fick jag den finaste änglen
man någonsin kan tänka sig. varje sekund med dig är guldvärt och det finns
inte ord för det. du har gett mig allt och om inte lite till, din kärlek är allt för mig.
tim olofsson, du är det bästa som har hänt mig och dagen du tog min hand har
du förändrat helt mitt liv.
älskling du är en på miljonen, jag älskar dig. <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar