fredag 14 maj 2010

yeah darling, i miss you.

lite sent inlägg men bättre sent än aldrig. dagen börjar
med en biltur ner till kusinerna och äta hos farmor och farfar.
allmänt trevligt, åker hem och sticker till hamnen med ellen och hanna
och sitta och snacka vid om allt mellan himmel och
jord. hem och äta sen blev det att gå ut och gå med hubbe och
zelda. mer bilder kmr imon på hubbe. vi stack till ica för att möta
gustav, erik och julia. hyrde lite filmet och sen kom jesper, isac och
malcolm, härligt härligt. såg filmerna sen satck dom hem och nu sitter
man vid datan och kan inte sova. imon blir det väl att springa lite
och sen får vi väl se vad jag hittar på?
aja, nu ska jag se lite på film och FÖRSÖKA sova.
ha det bra, godnatt!
tim, jag tänker på dig varje sekund av varje minut.
jag saknar dig älskling!
KYSS PÅ DAGEN♥

jag lever för dig, bara dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar