tisdag 18 maj 2010

jag vill, jag vill, jag vill!

fan vad jag vill till spanien nu!
asså det är helt sjukt men mormor ska snacka
med mamma så hanna och jag kanske ska åka ner :'D.
annars är det ganska bra nu, skolan flyter på ganska bra men
håller på att bli sjuk -.-'
matchen slutade 6-2 till dom btw och det är match imon mot delaryd
kl. 18.45 på ip, söndag sen på ip oxå mot ljungby tror jag det var ;p.
imon blir det att segla med klassen och bada, och växjö med nellie
idag blev det, massa tervligt på det. (:
tim kom ju hem igår och det var så sjukt roligt att se han igen, fan vad
jag har saknat honom! :').
och köpt ny navel piercing men han tyckte inte jag skulle byta än men
snart så.
nu blir det duschen och sen tv;en :*
KYSS PÅ DAGEN♥
mitt hjärta tillhör dig och kommer alltid att göra det älskling.
du är min ängel tim <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar