onsdag 23 juni 2010

6månader - halvår.

bloggningen har varit ganska dålig vet jag men nu kmr
ett litet snabbt ;p.
fotbollsskolan har dratt igång och det blev elfenbenskusten med;
ebba, olivia, joakim, isac, benajmin, albin s, cornelia, emmelie, adam och jag.
än så länge har vi förlorat 3st men vi ligger fotfarande först, så imon blir det
väl final? ;).
och jag drar till gbg med älsklingen och hans familj, är där tills lördag och sover hos
han till söndag + min nya mobil kmr imon för jag byter till 3 :').
älskling åker på måndag till gotland i 4veckor, sjukt jobbigt kmr det att
bli utan honom och hur ska jag klara mig?!
antagligen en resa bokad till spanien den 5-15juli :))).
nu blir det packa och sen sova + tagga inför imon :*
KYSS PÅ DAGEN♥
ett halvår idag älskling, du har hela mitt hjärta och har jag dig har jag
allt jag någonsin kan drömma om. hjärtat, du är mitt allt <3.
231209 - föralltid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar