tisdag 8 juni 2010

stuuudent.

fixat nu lite till saras student med frida och hanna, så snart blir
det att kolla när hon springer ut i växjö. (:
träning senare ikv och älskar't!
händer inte så mkt så har inte så mkt att skriva om men det kommer
lite mer senare (:
tim älskling, om jag aldrig hade haft dig i mitt liv hade allt rasar samman.
även om vi bråkar om små saker vi inte borde bråka om, men det kanske
är det som krävs för att vi ska hålla ihop? ingenting kan vara perfekt.
den tiden jag delar med dig är jag världens lyckligaste person och jag
vill bara stanna i dina armar och vara där och veta att du är min.
ditt leende får mig att må så himla bra, det är underbart!
jag vill bara att du ska veta älskling att utan dig så går mig värld ner,
jag skulle aldrig kunna le som jag gör när jag är med dig.
tim, jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva älskling.
vi sa föralltid och föralltid ska det bli. <3
KYSS PÅ DAGEN♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar