måndag 28 juni 2010

gbg med älsklingen :*

kommer ett litet sent inlägg, men det har varit fint väder +
har varit iväg med älsklingen :').
btw vi förlorade finalen på fotbollsskolan mot argetina så vi kom 2;a
men det blev ett bra avslut för sista året på fotbolsskolan.
i torsdags stack jag med sötnosen till gbg och verkligen massa mys på det!
på midsommarafton stack vi till peters kompisar och hade det skit mysigt där,
trodde jag skulle vara as blyg men jag pratade faktiskt :o. tim, du har verkligen
ändrat mig till det posetiva <3. på lördagen blev det liseberg men fegisen vågade
ju inte åka mkt så det blev inte så mkt ;). men vi vann iaf 6kg godis ihop ^
idag blev det bad i poolen och massa sol, lite mys med älskling innan han åker
imon till gotland i 4veckor. fattar inte hur han tänker att jag ska klara mig utan
honom, heöt jävla omöjlig?! mitt hjärta slåt för dig, och jag är världens lyckligaste
tjej som har en sån sjukt underbar kille som dig, jag älskar dig!
nä, nu blir det att sova hos frida och sola imon. jobba lite sen säga hejdå till sötnos....
spanien den 5;e - 15;e juli :')
nytt nummer oxå, smsa gammla elr skriv på bdb om du vill ha det :).
KYSS PÅ DAGEN♥
fullmåne får mig att tänka på dig, för vart du än är elr vad du än gör så är din
måne lika stor som min. älskling, du är det bästa som har hänt mig.
tim olofsson <3.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar