onsdag 16 september 2009

"bless the broken road"

hejsan allihopa (:
har varit ledig idag, dagen gick åt att städa hamserburarna,

mitt rum, pontus kom till mig och konfirmation. när pontus
kom blev det film, ghostship. undrade hur mkt du kollade
ingentligen pontus ;), så rädd som du var haha!
sen åt hanna och jag lite sen stack pontus och jag till
konfirmatonen. hon är inte direkt normal men det får
man stå ut med. vi skulle rita av våra ansikten, mitt
blev ju verkligen fint hrmm..
och nu sitter man vid datan och lyssnar på musik.
bless the broken road! (L).

tisdag; det var väl ganska bra i skolan.
ja, det är väl inte så mkt att säga förutom
att vi hade match sen på kvällen. blev åka
hem käka sen till matchen. spelade mot
väckelsång/tingsryd i väckelsång.
det blev 3-3, alexandra gjorde 2 och jag
gjorde 1. vi spelade hyfsat bra men tappade
lite då och då. men det var serieledarna så
är väl nöjd med det :).

nu blir det att göar sig iordning se lite på tv
och sen blir det att sova, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar