söndag 27 september 2009

sjukt bra helg :]

fredag; det var det roligaste på länge!
skolan var hyfsad, flöt väl på ganska bra och jag
kunde provet (y). efter skolan stannade jag i lessebo
med pontus a, adrian, lisa och ivana. ni ska veta att
ni är sjukt bra! hängde med lessebos a-lag på innebandy,
dom förlorade med 5-2 tror jag mot gnosjö. i bussen var
det ju bäst. när vi kom fram började det ju bra, några killar
började stöta på mig, ivana och lisa så vi bad adde och pontus
komma, dom höll inte på med oss mer iaf xd. adde skulle rätta
till pontus mössa och pontus bara kollade på adde och nös på han
hahahah! hade det sjukt bra, när vi skulle gå till bussen tappade vi bort
adde hittade han sen, och pontus gick rätt in i en kedja hahhah! xd.
bussen sov pontus, ivana och lisa, adde satt med dom där bak så jag
fick sitta och snacka med robin, trevligttrevligt :). när man kom hem
sov man hos sara för man skulle ju till liseberg på lördagen :].

lördag; vaknade vi 6 -.-'
blev att göra sig iordning sen sätta sig i en bil påväg upp till göteborg.
sov halva vägen upp, skit nervös var jag ;s. när vi kom fram så blev det
balder direkt och sen kanonen :). träffade ellen och erik så vi gick med
dom trevlans :). jag vann en stor anka, fan vad glad jag blev :D.
och sen började ju balder brinna så den fick dom ju fixa, tog ett tag
men det gick att åka den sen. av kållerado blev man ju inte lite blöt av,
kallt var det iaf. sen blev det ju gasten med ellen, sara, madde och mia.
fan vad sara grät! själv hade man ju skit kul, snackade nästan hela
tiden med han som gick där inne (a). hade ju lovat sara om hon gick
gasten skulle jag åka uppskjutet, så det blev ju det sen. fyfan säger
jag bara! sjukt rädd var jag och sara tyckte det var skit kul, fast
upswinget var värre. blundade hela tiden, kollade 3 gånger bara ;s.
vårt foto blev ju bäst från flume rider (stavning) [a],
aja, liseberg var toppen! tack alla som gjorde dagen perfekt (L).

söndag; sov nästan hela dagen sen kom pontus till mig. sen blev
det kyrkan (y). jag hade kul iaf xd. efter kyrkan hängde pontus med
mig hem, så det blev att ta det lugnt.
nu blir det väl datan lite sen göra mina övningar sen sova :).
puss på alla söta barn,

vill bara påminna att pontus, lisa, ivana och adrian ni är fett bra!

2 kommentarer: