lördag 19 september 2009

bra - bättre - bäst.

cha cha :].
torsdag; det var ganska bra dag.
började med e-val, hade idrott. vara ute i bara
några plus grader -.- kallt som fan!
sen så blev det sv elr nått, dagen var iaf rätt bra.
just det, körde ju sumobrottning i skolan.
jag körde mot lisa, där vann man ju med 3-0 (h).
sen mot albin 3 gånger, kan man nog tänka själv hur
det gick med det ;p. sen mot frida, hon vann med tur!
sen slöjd, hon fick damp på mig -.- sen hkk. gjorde
någon mobbad frukost ;s. hade iaf skit kul med adde, mattisson och pontus :D.
sen blev det fotbollsträning (y). gick väl hyfsat, sen fika, åt kanske lite mkt (a).
sen blev det hem och plugga och sova (:


fredag; dagen började med sv-prov -.-
det gick väl ganska bra :). på no;n satt vi i datasalen
och gjorde typ ingenting, elr jag satt och lyssnade på musik :D.
på musiken lärde vi oss en ny låt, no women no cry. gick bättre än
vanligt för mig, en fick jag spela trummor (y).
följde med frida hem sen och massa mys med henne :).
gick ut lite på kvällen sen, sjuck kallt var det! ;s.
jag sov hos min gumma <3.

lördag; klockan ringde vid halv åtta, skulle upp och kolla på
folkrace. var ute vid hagaslätt vid kvart över nio och var där tills
halv sex typ. kollade på emil och erik när dom körde :). det gick
bra för både emil och erik i dom två första heaten, tredje så hände
det nått med emils bil så han inte kunde styra, erik körde in i en vall
så det hände nått med bilen. emil var ganska arg sen på sin bil. gick
knappt att prata med han ;s. men sen så kom han och kollade med oss :].
och så har jag bestämmt att emil ska köpa en bubbla som är vit-rosa, vit-röd
elr vit-blå :D. men aja, när vi kom hem var vi as trötta, så frida och jag kollade
lite på film, sara gick hem. efter filmen var vi ute och gick och snart blir det väl
att sova för har vår sista match imon hemma mot dänninglelanda vid 5.
tack alla som gjorde dagen perfekt.
pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar