måndag 19 oktober 2009

heelgen ;d.

hejsan, nu blir det lite om helgen :).
fredags; då var det en bra skoldag (y).
myckter skratt som vanligt.

efter skolan blev det hem till datan & sen på
kvällen ut till det älskade folket!
stack hem till isac med hanna, koffe, erik, julia och tim.
hade det super, film godis och massa skratt :D.
sen sov jag, isac, hanna och tim hos isac.

JAG HATAR ZLATAN!
så enkelt är det, han suger -.-
det var ju fifa sen på kvällen :p.


lördag; vaknade hos isac vid halv sju och låg och vilade till
halv nio. sen blev det fifa med jacob :D.
jag är grym (y).
sen frukost och sen till sporthallen och kolla på lsk.
förlorade med 4-1. sen hängde pontus med mig hem vi kollade

på hovmantorp, 96;or och 95;or :).
sen blev det hem se på film och typ sova, sen mat.
pontus stack hem vid åtta så jag stack till julia.

mkt roligt folk; julia, erik, rebecca, jesper och tim :D.
haha, american pie är bäst (y).

en bra kväll, sen hem och sova tills matchen :).

söndag; vaknade tidigt för den fuckade matchen -.-
samlades vid 10 och jag skulle stå (y).
förlorade med 6-0 xd.
efter matchen blev det hem och typ viiiila, cptrött.

tim frågade om jag kunde komma till allhallen, se på match.
stack dit, förlorade med 3-2.

hem och se på tv sen sova (y).
tack för en underbar helg!

pösss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar