tisdag 20 oktober 2009

nelliejohansson.


ååh gumman, jag saknar dig :(.
vi delade verkligen på ordet kärlek.
jag saknar allt vi gjorde tsm, när vi åkte fyrhjuling elr alla
gånger vi sov över och bara sanckade, fyfan :(.
du hade det lilla speciella i mitt hjärta och kommer alltid
att ha. vi gjorde allt tsm, och fyfan vad jag saknar det!
det var lessebos bimbo och hovmantorps bitch, det var vi.
du har hjälpt mig med så himla mkt när jag har mått skit,
du förstår mig. jag älskar dig.. längtar tillbaka till tiden
då det var du&jag, bara du&jag. jag klarade mig inte utan
dig, jag var hjälplös då, du gav mig det lilla så jag skulle
orka. vi har många skratt&gråt tsm, glömmer det aldrig!
det var fan bäst, tiden ändrar ju allt, t.ex våran vänskap nu.
vad hände? efter bråket på sommarlovet blev inget som
förr. vi tappade varandra nästan helt, började snacka lite och nu är vi här. jag vet verkligen inte vad jag skulle ha gjort utan dig. vad hade jag vatt?
jag hade inte orkat att vara den mathilda jag är nu, du gav mig det extra!
du var luften jag andades och den jag verkligen levde för, du är bäst. vill verkligen ha
tillbaka dej :(. ååh, vad jag saknar det! :'(
ville fan inte ha det såhär, ville att det skulle vara du&jag!
jag älskar dig, hoppas du förstår det, du var och kommer alltid att vara bäst för mig.
den jag verkligen älskar och litar på mer än 110%, girl you're my angel.
jag älskar dig nellie johansson, no matter what they say (L).

1 kommentar:

  1. awee, <3
    mathilda, jag saknar oss!
    jag vill verkligen inte bårka med dig..
    jag mår skit ifall vi är ovänner en gång till, :(
    du finns alltid för mig och jag hoppas att jag alltid finns för dig med!
    du är mitt allt, jag älskar dig och jag saknar dig!
    tack för att du finns, och vi ska ändra på detta, vi ska ha precis lika roligt som vi alltid har haft!
    puss på dig pudding!
    i love you <3.

    SvaraRadera