torsdag 22 oktober 2009

vi gillar skräckfilmer (y).

hej allihopa! :)
onsdag;
det blir kort fattat så dagen började bra men trött (y).
skolan var bra&efter så stack jag med nellie hem :).

efter en stund kom pontus&adrian. blev och kolla
på en skräckfilm! haha, får jag välja själv? (a).
bäst :D. jag var lite rädd så dom tyckte det var
fett kul att skrämma mig -.-' sen sa alla att dom skulle
gå så jag flög upp och sprang ut :D. dom fick leta efter
mig ett tag men sen hittade dom mig, ute.
haha, sjukt bra dag!

torsdag;
började med att missa bussen -.-'
fick åka med pappa, kom till e-valet och fick dömma i
fotbollen. sen blev det matte med svett steve ;s.
aja, bästa på dagen var slöjden&hkk. slöjden bara slappa
och hkk;n baka bullar med adrian&linus :D. pontus var ju
sjuk så man fick vara med dom. jag är bäst på det och
ska få 30 kr imon :D.
haha, aja nu blir det datan sen om man orkar får man väl
gå ner och kolla på träningen -.-'
puss på alla söta barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar