söndag 4 oktober 2009

underbart bra helg.

helgen= perfekt ;d.
fredag; följde med lisa hem och va hemma
hos henne med hennes cooooola lillebror :D.
iaf grymt söt, åt lite sen kom ivana. vi spelade
lite gh, sen gick vi till ica och konsum. inte lite
tjocka är vi, köpte godis för över 140 kr (a).
sen blev det pizzan, trevlans. sen sporthallen
med manne, lukas, ivana och lisa :). där träffade
man rasmus, adde och pontus. lisas läpp blev skit
svullen så hon var tvumgen att vara ute hela tiden
så jag satt med pontus och snackade. efter matchen
stack vi hem till lisa, blev film & sova (y).

lördag; lisa vaknade vid åtta av att hon hade ont,
ivana och jag sov till halv tolv xd. efter det stack vi
på cup till hovmantorp. amanda och jag är... eliten :D.
sen stack vi hem för vi var hungriga, blev taco med familen
+ lisa&ivana (y). mkt trvligt vid tacon för pappa tjabbade med
ivana och lisa ^^
sen blev det film, ivana och lisa försökte döda varandra. lisa hade
läsk flaskor och ivana toaborsten xd. sen sprang dom runt och slog
varandra xd. efter dom lugnat sig blev det film och sova :).

söndag; vaknade vi 10 elr halv 11.
vi gjorde oss iordning och stack på cup. dom var hos mig tills jag skulle
till kyrkan -.- amanda hängde med :D. lukas är så klumpig så han tog ju
sönder i kyrkan (y). var ju nattvard idag, fyfan vad äckligt! efter det blev
det final men det var tråkigt så det blev hem och äta bullar med amanda :].
sen skulle jag på a-lags match med sandra så amanda stack hem. hovmantorp
förlorade med 10-5 tror jag. satt ju och snackade lite med fredik oxå :).
så nu blir det film och sova (y).
tack alla för en perfekt helg, puss på alla söta!

1 kommentar: