söndag 25 oktober 2009

it hurst sooo bad.

vrf kan ni inte behandla mig normalt?
bara för ni älskar mig ganska mkt mindre

behöver ni inte behandla mig som skit.
jag har faktiskt oxå känslor!
ni tror jag inte har ont och säger bara att
hon hade det värre än mig..
ni skiter i mig och vad jag gör, det gör så ont.
känns som ni har slutat älska mig.
ni brukade kalla mig "gumman" elr nått, men nu
kallar ni bara henne det och mig att jag ska växa upp
nån gång :/. det gör riktigt ont. det är jag som får ta
alla smällar bara för ni är på dåligt humör elr ni tror att
jag har gjort nått men igentligen hon. känner mig som
ett jävla misstag, jag är bara ivägen för er..
ni kan inte ens krama mig, ni har inte sakt att ni älskar mig
men till henne har ni gjort allt.
faan :'(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar