tisdag 27 oktober 2009

koooonfaläger.

måndag;
börjar med att klockan ringde vid halv nio.
göra sig iordning & sticka till bussen som gick

mot hjortsbergagården :d. haha mkt trevligt på
bussen dit, malle&ludde sjöng på "om jag var en turk"
hela vägen dit (y). när vi kom fram lämnade vi väskorna
jag sov i samma rum som isabelle, sara&alexandra.
haha, dagen var ju bra. gjorde några gudstjänster
sen så snackade vi och så gjorde vi nån drama sak,
gick toppppppen (n). haha fail :D. sen var bi ute lite
och berglund hade onormal cola (a). mer säger jag inte
om colan ^. hade värsta jävla dampet på kvällen ;o.
sen fick man sin underbara vän tillbaka, ebba :).
i have miss her alot!
sen gjorde vi nån lek på kvällen, fyfan vad kul jag hade :d.
kvällen blev det tv&sitta och snacka. när vi skulle gå&lägga
oss, sa vi att vi skulle smyga ut men psykokärringen gick ju
utanför hela tiden. men sen så jävlar :). var inne lite hos lukas&dom
sen kom ebba in till oss. men sen skulle killarna se hur mkt dom vågade
skrika i hallen (y). vid 5 fick lena damp och vi skulle samlas i kapellet?
hon var lite sur på oss, faaaaailade inte lite bara. hon hade hört allt
vi hade sakt, när vi skulle gå ut&så xd.
sov sen i en timme.

tisdag;
vaknade av att jag hade så fett ont i magen&mådde illa&ont i huvudet.
en gudstjäns vet inte vad dom snackade om var helt borta xd.
sen frukost åt inget, efter skulle vi lära oss om biblen så det blev att
sticka ner till källaren. vi fick en liten paus men jag mådde så dåligt
så fick ligga och vila resten sen. efter var det mat&sen packa in i bussen
och sticka till hovshaga till ett krematorium (stavning) och se på kyrkogården
och lära oss om att kremera folk. gick lite på kyrkogården och kollade, gick mest
och snackade med ebba. sen skulle vi in och kolla på när kremerar. vi gick in i ett
likrum ;s. usch, men man fick va där inne frivilligt. sen fick vi reda på hur man
kremerar folk, sen skulle vi kolla på unorna. då öppnade han skåpet och så kollade
jag lite på hyllorna, i mittesta hyllan, i mitten, och längst fram läste jag
"brita stude 1948-2009" blev helst stel&vänder mig om och börjar gråta som
fan.. kunde inte hjälpa det, grät så mkt så jag fick inte luft, tur att ebba var vid mig.
var depp hela vägen hem, duschade när jag kom hem och nu sitter jag vid datan.
blir att ta det lugnt idag&så, mår pisssss :/.
aja, tack alla för en fett bra helg!
pössss&kram.

åh, saknar dig så mycket ):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar