söndag 1 november 2009

farmor&farfar.


onsdag; stack vi till blekinge, fan ville verkligen inte! ;@.
aja, när vi kom ner kollade jag på tv hos farmor&på kvällen stack vi till kusinerna.
fan vad grym jag är på cs :D. hah, efter det hem till farmor och sova.

torsdag; vaknade och fick reda på att vi skulle spela laserdome :D.
gör oss iordning och åka iväg. hah, jag suger på det men det var iaf kul.
vi spelade med ville, mattis, hanna, simon,victor, jag&två små som jag inte kom ihåg
namnet på :p. efter det blev det hem till annette med pizza&film (y).
fyfan vad cepe film vi hittade, men ville gillade den iaf hah ^
efter det så gjorde vi några tipsfrågor som vi skulle ha ;s.
sen blev det mammas pojkar på tv :D.
sen blev det att sova hos kent, spelade cs hela kvällen&vid halv tre satte vi igång en film :p.
såg bara lite tills jag somnade (a).

fredag; vaknade vid elva och skulle äta hos farmor vid 2, jippie -.-
så vi satt bara och kollade på tv sen stack jag och duschade sen stack vi till farmor.
åt hos henne sen kollade vi lite på tv, vi stack hem till kent sen och kollade på tv.
sen skulle vi äta med några i nån stuga så vi stack dit.
efter en stund kom fredrik&filip, alltid lika kul (y).
vi käkade pizza&hade allmänt kul.
sen stack vi hem till annette vid 12 ungefär. såklart blev det cs fast först äta.
satt uppe till halv fem tills annette blev arg på oss ^
så vi la oss i tv rummet men simon kunde inte låta bli massagesaken och den lät höhst som fan,
vi började gapskratta och väckte annette igen :p. efter ett tag sov vi.

lördag; vaknade vid tolv och var astrött.
kolla lite på tv, tryckte ner lite frukost och sen mer tv. sen sa annette att vi skulle baka, skojjs :D.
vi bakade cocosflingor, chokladmuffins&rulltårta (y).
sen gjorde vi oss iordning och satte oss vid datan, sen skulle hanna&jag till våra dunder underbara
syslingar! åkte dit och lika kul som vanligt, gud vad jag älskar dom!
sen blev det hem till farmor&se på film, sen sova.

söndag; farmor väckte oss vi 10, göra sig iordning sen sticka till småland!
åh, vad jag har saknat det! kollade till alfons lite sen satte jag mig vid datan.
idag blir det bara ta det lugnt, kanske sticka ut lite sen om jag pallar.

blev en bild på lea, rip.
- i hope you smile now when you hurt me so bad..
tack för en bra vecka alla, hadedet superlov!
pöss&kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar