tisdag 24 november 2009

sova hos GUSTAV :D.

måndagen började bra men trött.
skolan flöt på som vanligt, och jag fick vara med
på idrotten! :). men det varade ju inte så länge för
jag fick ett astma anfall -.-'
aja, efter skolan blev det hem och sen träna. träningen
gick otroligt bra! efter det hem och göra sig iordning för
vi skulle dra till gustav&sova där. jag, ebba, hanna, julle,
erik, isac, malle, koffe&tim sov i gustavs lilla stuga ^
fyfan vad kul, hyrde lite filmer och myste. haha, när vi
skulle försöka sova ungefär vid 4 tiden fick inte alla plats
så jag, tim&gustav fick sova på golvet xd. sov typ bara en
halvtimme så var as trött på morgonen sen. små sov till 12
sen äta&sen städa stugan. gustav, du är fan inte smart!
gustav när han dammsög;
jag; det ligger tuggumi där i hörnet gustav.
gustav; åh fyfan, vem har lagt det här?!
tim; asså gustav den kom från chipspåsen.
gustav; fyfan, jag ska stämma dom på konsum!
haha, fatta vad vi skrattade åt honom xd.
malle, hanna&koffe fixade mat till oss sen blev det hovmantorp (y'
hanna är ju så smart och tappar bort kortet så hon inte kommer hem.
så jag, ebba, malle&tim stack hem till tim. trevligt som vanligt.
sen ringer mamma och jag får världens utskällning bara för att hanna
inte kom hem, det är väl fan inte mitt fel?!
så det blev att man fick åka hem för hon har pms den jävla fittan..
var tvungen att gå ut med hunden&ska snart duscha sen blir det väl tv.
tack alla för 2 superdagar! det är nått som måste göras om.
pussssssss&krrrrrrrrram.


asså pallar inte tjabba med er för jag vet hur det slutar..
hur fan ska man orka?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar