söndag 8 november 2009

gamal bild.


helgen har varit perfect!
fredag; skolan var bra (y'
stack med nellie hem med pontus j och
bakde tårta till hanna ^
fyfan vad kul :D.
efter det blev det hem med musik och sånt.
sen kom rasmus&johan, trevlans.
malle&tim kom lite senare. var hemma lite sen
stack man ut med pontus, henrik, ludwig, lukas
och manne :). malle&tim sov hemma (:
lödag; vaknade kanske vid halv nio och la mig vid
halv sex ;o. tim kom in och jag fick klia han sn stack han
till koooooooooooosta. så malle fick damp på mig och
började slå mig ^ aja, datan hela dagen sen kom tim igen.
malle stack och när vi skulle äta stack tim. han kom tillbaka
sen. vi gick ut nellie, jag&tim. mötte max, kevin, naomi, alice, felica&hanna. fyfan vad äckliga dom är -.-
köpte tuggumi på ica sen hem och se på tv.
nellie, alla älskar vi ankor :D.
haha, nellie sov hos mig (:
söndag; hororna väckte oss -.-'
musik och göra sig iordning sen sticka till allhallen för att se innebandy match.
hanna och dom förlorade med 7-0. efter det blev det hem till frida och se på shutter.
myyyyyyyyyyyyyyys på högst grad, sen skulle nellie hem så nu sitter man vid datan hemma
hos min älskade frida (:
blir väl ta det lugnt, tv&kanske sen sova (:
pöss på helgen :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar