söndag 22 november 2009

tc&innebandy.

innebandymatch igår.
vi ledde ett tag men det slutade med
6-4 till dom. fyfan vad grymma vi är
måste jag säga! en av våra bästa matcher
vi nånsin har spelat, "jag menar det jag
säger, fyfan vad jag älskar er! mitt
hjärta slår för er!" haha ;).
aja, efter det blev det att skynda sig hem och
göra sig iordning till tc. nervös var jag men
det vet jag inte vrf jag var det xd. när vi kom
dit möttes vi av julia, rebecca, lisa&ivana.
julia, du är inte lite pinsam :p.
när vi kom in träffade vi erik, gustav, koffe, isac, tim,
timmy, joel&robin. mkt trevlans på tc. när vi skulle
gå hem kunde jag inte gå på fötterna!? fyfan vad ont
jag hade, klackskor blir det inte mer iaf -.-'
när vi kom hem blev det att tvätta av sminket&sova.

söndagen börjar med att vakna halv tolv (y'
så jävla trött och har ont i fötterna.
idag blir det bara att ta det lugnt, kolla filmer&mysa lite.
just nu ska man se twilight (:
tack alla för en superbra dag igår. hade sjukt kul!
pössss&krrrrram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar