lördag 21 november 2009

gröna pannkakor.

fredagen var bra, började med svenska och
ingbritt satt bara och snackade. efter blev
det ma, gick bara igenok provet. fick 15/30
så det blir blått prov sen (y). svininfluensesprutan
tog man igår, fast jag tog inte den. efter blev det
spanska, alltid lika drygt. mat, sen no. haha, vi
skulle typ hälla i nått pulver i vatten, nått med gasol
iaf. pontus a, max&adde är inte så bra på det tydligen,
slutade med att dom blev utslängda xd. sen slog jag några
böcker i pontus j huvud, han fick damp och skulle slå mig sen
så sprang runt lite sen ville steve att vi skulle stanna efter lektionen
tur att han bara skojade :p. sen blev det musik. yes, ivana, lisa&jag hann
skriva klart vår låt! efter det blev det bussen hem, felix wärmlöv
har inget liv och smsbombar mig. 150 sms -.-' sen blev det baka med hanna :D.
kladdkaka som inte blev kladdig xd. sen kom ebba då tyckte jag vi
skulle göra pannkakor (h). ebba fick idén att dom skulle vara gröna :D.
alla älskar vi gröna pannkakor :DDD.
sen blev det att kasta pannkakor på varandra= pappa skit arg :p.
efter det stack vi hem till ebba och såg lite på smala sussie, sen
stack vi hem till manne och eldade. måste bara säga att lukas är
ju jätte grym att gå på stenar (y). stannade till halv tio sen
skulle ebba hem. stack hem&sen gick hanna&jag in till ica&poppe.
trevlannnnns. sen hem och duscha sen sovvva.

lördag, vaknar vid 10 mamma väcker mig -.-'
än så länge är det bara datan sen blir det tc ikv :D.
skriver mer imon om vad som händer ;).
pössss&kram skumbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar