måndag 30 november 2009

wonder world-

lördagen, började med att vakna vid 10- halv 11
nångång. gjorde mig iordning och stack till tim :).
isac, koffe, gustav&eric kom efter 10min. erik, koffe&gustav
spelade fifa, jag, isac&tim kollade på snuten i hollywood ;).
stack in till isac eftersom peter skulle snickra i källaren.
gustav&erik; ni båda har damp! ;p.
erik;wonder world!
gustav;once again!
fyfan, där satt dom typ i nån timme och skrek så -.-'
sen stack jag, koffe&tim in till tim för dom andra
skulle äta på pizzan. sen skulle jag hem&äta sen stack
vi till erik, jag&tim satt vid datan och kollade på
tatueringar ;). hahah, erik är datan sönder är
det tims fel! sen skulle vi hem, när jag kom hem
blev det film&sova.

söndag, vaknade vid 9 för att kolla på en match. gjorde mig
iordning och stack till a-hallen med mamma&pappa. ebba&jag
fick ju inte spela så det blev och kolla&skrika ;). aja, vann
iaf med 2-0 mot lessebo! efter det kollade jag, erik, isac&tim
lite på jacobs match, sen stack vi hem till erik. erik&isac kollade
på liverpool så jag&tim satte oss vid datan och kollade på klänningar (y'
efter det blev det julmarknad. när vi skulle gå dit skulle dom testa
att glida nerför örnbacken (y' haha, skyll er själva ;).
och dom skulle ju givetvis gå igenom skogen så när vi kom ut trillade
erik på en liten pinne, hahah! vi givk bara igenom julmarknaden för
jag skulle hem&äta. erik&isac stack och åt hos en så tim&jag kollade
på fotboll. sen följde jag han hem och sen blev
det att sova för jag var trött.

måndag, en helt vanlig dag. började med engelska, för steve var sjuk
så vi fick ha pj ist. efter det var det spanska -.-'
sen idrott hade redskap, slog i mitt bakhuvud så har ont nu!
efter det mat sen film, hahah somnade på filmen xd.
snart blir det träning sen hem och se på film elr tv (:
pöss på alla som har gjort min helg underbar!
det bästa på länge.. ♥ «|

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar