tisdag 23 mars 2010

3 månaderrrr (L'

3 sjukt underbara månader med timsaaaaan.
i'd cross the desert to be where you are, all the things
i'd do to be close to you. a million miles wouldn't seem that
far, i'd go anywhere just to win your heart.

han var ju så jävla gullig idag och gav mig blommor
och en lapp där han hade skrivit lite fina saker på :').
jag gick till älskling vid halv sju och låg och mös med honom tills
vi skulle gå till bussen :). blev engelska och sen spanska. åt lite snabbt
och sen stack ebba och jag ner till konsum ;). på mentorstiden hade ivana,
lisa och isabelle fixat fika till klassen, sen blev det so och jag skulle
skriva lite om marijuana :p. ebba, jag, linus och adde stack ner till
konsum igen, adrian med 3 särbarn hahahh ;). när jag kom upp
till skåpet såg jag lappen&blommorna :'). tim, du verkligen det
finaste man kan få <3. på no;n gjorde vi ngn lapp om sjukdomar
buss hem och snart ska jag sticka och träna med ebbbbalebbba :)))).
kysss på denna underbara dag♥.

1 kommentar: