onsdag 17 mars 2010

jag hjärta dig älskling.

~ I called you amazing, but hunny you are so much more than that,
without you - my sun never goes up again, my world stops spinning,
I will never be as happy as I am with you and I
will never get to know the true love again.
I love you, whatever happens!
I'll be by your side at your weakest, what time of day
it is, I'll be there. you've got me
to fight for something. what makes me happy, which makes me
to feel loved, to know that I can be myself and
where my heart belongs to - you.
tim olofsson, whatever happens, I am always
there by your side.
I love you, you are a true love for me <3.


dagen börjar med svenska, och sen satt vi och snackade om graviditet
på sexualkunskapen. sen så hade vi engelska adrian, linus, albin och jag
satt mest och snackade :p. åt och sen så orkade jag verkligen inte matten idag.
vet inte vrf, men pallade bara inte så jag och pontus j satt och snackade i
trappan. gick på lektionen när det var 10 minuter kvar. på idrotten så
hade vi ngn tretti tretti bana, riktigt seg och tråkigt iaf -.-'
på so;n satt vi i datasalen med kastrup. nellie föjlde med mig hem idag :).
hoppade av vid pappa och kollade om jag kunde praoa på motellet och
klart så kunde jag det! :'D. så v.21 så ska jag vara där :).
hem och äta sen träna, träningen gick väl både upp&ner.
riktigt kul är det iaf, duscha sticka hem till datan. ligger och ser på
mtv och lyssnar på musik.
ska snart göra mig iordning för sova, dööööööööööö trött :s.
imon så ska vi till emmaboda och bada med 8cd -.-'
jag ska inte bada, palla det så skyller på navelpiercingen ;).
kyssssssssssdagen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar