fredag 5 mars 2010

du tog mitt hjärta, och fick mig att inse att äkta kärlek fanns.


det finns ett litet ord som får allt fruset att tina,
som ger mig nytt hopp när jag nästan tappat allt, ett ord
som gör så jag känner mig trygg och som ger mig mod, ett ord
som ger mig glädje och som får mig att le - det lilla ordet
kallas kärlek och det är exakt det vi delar på älskling.
sen den dagen våra händer möttes har jag fått känna vad äkta
kärlek är, vad lycka är att ha någon som dig. när jag mådde som sämst
jag ville bara lägga mig ner och dö, då fanns du där vid min sida,
genom både natt och dag. du fick mig att le och jag orkade resa mig
upp från alla smällar. utan dig hade jag orkat ta mina andetag,
hade mitt hjärta kunnat slå, hade jag kunnat le elr skulle jag
någonsin tro på kärleken igen?
nej, jag hade inte gjort något av det där. utan dig orkar jag inte
ta mina andetag, utan dig kan mitt hjärta inte slå, jag hade inte velat
le och vara lycklig på det sättet som jag är när jag är med dig och jag
hade aldrig trott på kärleken igen. älskling du är min ängel från det blå,
min egna ängel utan vingar och du är allting jag någonsin kunnat
drömma om. även om jag har varit med dig hela dagen och sen är utan dig
i kanske 3 timmar, så är det som du har varit borta i månader utan dig
och jag saknar dig. med dig känner jag mig säker och det känns som jag
kan klara allt bara jag har dig vid min sida, utan dig är jag osäker
och svag. du är den biten jag har saknat i hela mitt liv, den biten
som ger mig glädje, styrka, hopp - ja allt. att bara du håller om mig
elr ler mot mig är som en dröm som jag alltid har väntat på. asså helt
ärligt, du är den jag tänker på dagen och drömmer om på natten. du får
mig att andas och du gör så mitt hjärta slår, jag hade aldrig klarat
mig utan dig.. aldrig! hur många det än finns i världen, så finns det
ingen som är som du. ingen med det fina leendet - ingen med den rösten
som får mig så lugn - ingen jag skulle kunna älska som dig. alla fel som
jag har gjort, hur du rättar till dom så lätt och får mig upp på fötter
igen. just nu älskling lever jag på våran kärlek, den håller mig vid liv
och får mig att kämpa för något jag verkligen vill. att vakna upp jämte dig
och du håller om mig, jag vill aldrig att du släpper och att se i dina
ögon hur dom verkligen glänser, det är underbart. min kärlek till dig
den går verkligen inte att beskriva med ord, det är helt omöjligt. det
vi delar iallfall är det finaste i mitt liv och kommer alltid att vara.
allt känns så perfekt med dig, när jag gråter finns du där och tröstar mig.
vad som än har hänt har du stannat hos mig, jag sa en sak till dig som
gjorde sa ont när jag sa det med tårar i ögonen, det ända du sa va "och"
du brydde dig inte för det, inte ett skit. du fattar inte hur mycket
det betyder för mig. du skiter i det och är hos mig ändå. även fast
jag har sakt till dig nu om det har du bara sakt att det är värt det
för att vara med dig. och ja sötnos, om det är så du vill är det
värta varenda minut med dig. älskling du ska aldrig glömma att vad
som än händer - hur långt bort du är från mig - hur mycket du än
hatar mig, älskar jag dig mer än något annat på denna jord.
jag kommer aldrig att sluta älska dig älskling. att älskas utav
dig, det är det vackraste för mig <3.
tim olofsson,jag älskar dig♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar