onsdag 24 mars 2010

I KEEP WALKING.

mamma väckte mig vid sju och jag var verkligen dö trött.
göra sig iordning och sen åka den jävla dryga bussen. hade
svenska ing-britt snackade bara och sen blev det no, snackade
lite om preventinmedel och adrian blev klassad som bög ;).
linus, adrian, lisa, ivana och jag ska jobba med p-piller, får väl
se hur det går :p. på engelskan gjorde vi stad, land och vatten (y'
åt och sen hade vi matte på idrotten hade vi badminton och
trampets (stavning?). jag hoppade 2m vid höjd hoppet :D.
det är 41cm längre än mig! (a'
och jag KLARADE att göra volt! :'DDD.
sen blev det so i datasalen, ebba&jag stannade kvar i lessebo
för att fixa en sak men det blev ju inte.. så hem och stressa till
träningen (n'
8st på fotbollsträningen, skit kul verkligen -.-'
nina kom fram och frågade om jag ville träna med dam-laget idag oxå :))).
efter räningen stack vi hem och bastade hos mormor och sen så åt vi oxå
där. nu sitter man hemma och lyssnar på musik och ska snart göra mig
iordning och prata med timsaaaan i tele! :))
en vän är en som vet allt om dig och ändå tycker om dig.
och ebba, du har stannat hos mig i alla lägen
- tack gmn jag älskar dig. <3
KYSSS PÅ DAGEN♥.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar