torsdag 25 mars 2010

one by one.


ohja, jag bara älskar det här vädret!
efterlängtade våren är påväg och snart är det bara sommaren
som fattas!
på e-valet blev det badminton tuneringar och det gick
allmänt bra, annars brukar det gå riktigt dåligt o:
sen blev det matteprov, svarade på allting men det
går ju aldrig bra för mig så det gör det inte nu heller..
på spanskan hade vi PJ för sebastian var iväg?
åt tacos i skolan och på slöjden satt jag bara ute i solan,
så jävla skönt! på hkk;n bakade jag muffins med adrian&linus.
buss hem med timsaaaaaaaan och snart ska jag på
utvecklingssamtal med hanna -.-'
ikv blir det älsklingen :')))).
du är den stjärnan jag alltid har drömt om men trodde jag
aldrig skulle få, och nu är jag den lyckligaste i världen som
har dig. <3
KYSSS PÅ DAGEN .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar