måndag 29 mars 2010

i'm on my way down down.

zelda gumman, utan dig hade jag nog inte varit här
där jag är. jag älskar dig min flicka <3.
har typ inte sovit någonting inatt, har bara legat och
tänkt på saker. steg upp typ vid nio och sen knackade
det på dörren, zelda utan dig hade jag aldrig stått här, tack gmn.
gjorde mig iordning och sen stack jag, ellen och hanna ner till
ica med amanda och isabelle :))). hyrde film final destination.
den var sådär och sen fotbollsträning, härligt! hem och duscha
och nu lite vid datan och sen film och sova.
det syns ingenting, men det gör ondare än vad ni tror.
+ att min tim älskling är så sjukt saknad!
i can't even think what i should do without you<3.

igår sov jag mest hela dagen, mådde verkligen piss!
på kvällen väckte lilla söta amanda mig :').
blev film med ellen, hanna, isa och amanda,
sötnosar, ni är über bra! <3.
KYSS PÅ DAGEN♥.

1 kommentar: