måndag 22 mars 2010

you light the shadows on my face.

mitt fitthuvud gör ont som fan, hatar det!
skolan har varit bra bortsätt från huvudvären. första
timmen var det matte med emil, gjorde massa lekar ist.
sen blev det spanska i datasalen och på idrotten var det
volleyboll och det gick ganska dåligt för mig :o. åt knppt ngt idag,
konsum med älskling, john och adrian. sen hade vi svenska och vi
läste upp ngn skit, jag blev mobbad för jag sa ngt om opera men ist
var det kärlekspoesi och namnet svante för sandra sa det vara nära
sven-olof :p. mamma hämtade mig nyss och har lyssnat på musik lite
nu och ska snart försöka äta för ska träna fotboll sen :').
btw, sova hos mormor idag så det blir att smsabomba mig för
jag kmr ha det tråkigt (y'
imon är det 3 månader med min finaste älskling. vad hade jag gjort
utan dig? jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva och jag hade
ärligt talat aldrig klarat mig utan dig tim, du är det bästa som finns
och jag älskar dig bby. <3
du&jag föralltid.
kyssss dagen :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar