fredag 12 mars 2010

darling, promise me, whatever happens you'll never forget that I love you most on this earth.

neeeeeeeeeeeeellie mus är en stor FEGIS! :D.
hah, hängde med henne när hon piercade navlen
idag, hon var värre än mig ^
han; slappna av nu.
nellie; gör jag det?!
du är trög nellie :'D.
dagen var ju iaf bra tror jag. började med no, läxförhör
och sen en film om sex :p. spanskan gjorde inget spec,
och jag struntade i att äta och var hos älskling ist.
det finns inget bättre på denna jord än att få vara i
dina armar. <3
sen blev det apoteket med MANDY, och jag hatar kineser -.-'
såg på film på svenskan och sen blev det so. pontus och jag
satt och letade om narkotika ;). bilden var faktiskt jävligt lugn idag :o.
nellies mamma hämtade oss och sen drog vi till växjö.
ikv drar jag till manne med massa folk, får ju träffa tiiiiiiiiiim där
iaf :'))))))))))))))))). aja, ngt ni vill så är det bara till att smsa (y'
tack för jag har såna sjukt underbara vänner, ni 2 betyder för
mig, ni vet exakt vilka ni är <3
kyssss på dagen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar