fredag 19 mars 2010

we weren't born to follow.


denna goooodingen och tim är hos mig (a'
dagen var riktigt bra, på sexualkunskapen
gjorde vi frågor till killarna och massa kul med
det ;d. efter det så blev det språkval, och äta sen.
efter det svenka i 30 min, pontus har ju märkt nu
att det är fuskbygge på skolan, hahahah ;).
på so;n datasalen och på bilden gjorde jag inte mkt
förrutom att snacka med ebba :))). ngn hade hällt tvål
på golvet så där trillade man ju ^
efter skolan fikade jag, tim, nellie, amanda, moa, alice,
mikka och rasmus på peppes för att fjooortis nellie
fyller 15 år idag! :D. bussen hem och timsan följde med
mig hem och sen följde jag han en bit och stack hem te
ebba och sen gick ebba och jag hem till mig. blev lite musik
och snacka, sen kom tim, mikka och rasmus trevlans :))).
åt och så stack mikka och rasmus hem. tim fick för sig att
fylla en kondom med godis och det slutade ju inte direkt
bra ;). hah, aja nu spelar min snygga ebba och älsklings tim
wii och jag satte mig lite vid datan. ebbalebba sover hos mig idag! :'DDD.
bättre blir det inte med dig gmn <3.
kyssss på denna bra dag♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar