tisdag 16 mars 2010

blow my whistle baby.




en vän är en som vet allt om dig och ändå tycker om dig,
så jävla skol trött så det är sjukt.. sovmorgon till halv 10.
se film på engelskan och jobba i grupp med ludde&linus.
gjorde inte så mkt på spanskan, åt sen med john, tim och nellie.
på mentorstiden fikade vi och kastrup kom och berättade om
gymnasiet och om praoen. på so;n satt vi mest och snackade.
på no;n gick vi tjejer till skolsköterskan för snacka om sex :p
haha, annelie tar upp en orange dildo och ivana börjar gapskratta
och skriker titta en morot, annlie satte igång dildon så den vibrerade
jag började skratta och sa nu är det en vibrerande morot ivana! ^
hahh, allmänt kul :dd.
tiiiiiim, följde med mig hem så det blev en massa myyyys :)))).
så nu ska jag fixa mig och sen göra mig iordning.
btw, ebba sova hos mig i helgen, MASSA mys på det! :'))))))<3
kyssssss på dagen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar