tisdag 9 mars 2010

damn, love everything about you my boy.

BARA FÖR ATT JAG ÄR VÄRLDENS
LYCKLIGASTE SOM HAR EN SÅN
SJUKT UNDERBAR ÄLSKLING :')


aja, hängde iaf med min über underbara älskling :')
finns verkligen inte ord som beskriver hur underbar
du är <3.
jag är faktiskt på allmänt bra humör :o. men dagen
var bra, sovmorgon till halv 10 (jävligt skönt).
film på engelskan och sen på spanskan hade
sebbe damp så fick inte sitta med min underbara mandy :'o
åt och sen stack till konsum med johan&mandy trevlans.
sen var det mentorstid gjorde ngn skit med adde, linus&albin :p.
carin snackade bara på so;n och på no;n såg vi på film
och snackade lite efter ;). peter fyllde ju år idag oxå, så fick
vara med och fira han idg :)))).
nu blir det musik och sen göra sig lite iordning och sleeeeeeepa ;>
min älsklings friiiida fyller 16 imon oxå :'))))))))<3
stor fet kyss på dagen :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar