lördag 27 mars 2010

cause life is so very simple just like "lalala"

asså, vad ska jag tro på?
jag vill tro men jag kan verkligen inte det..
hahahahhahahahaha, gustav du är dum ;).
jag kollar på gustavs mobil på en film,
och gustav; det där låter ju som jag!
lite senare; det är ju i malmö!
sen; MEN DET ÄR JU MIN MOBIL!
hah, fan vad jag skrattade ^
igår så färgade jag håret och toppade det lite, men
dom klippte av min lugg! :(.
sen blev det hem och sen sticka till ica och köpa glass
med friiiiiiiiiiiiida :d. stack hem och såg på film och sen
blev det innebandyavslutning med flikksen ;). bowlade
och åt pizza, mandy&jag fick vänta 50 MINUTER på en jävla
pizza o: när jag kom hem packade jag bara och sen blev det
sova hos henke i boden med tim, erik, julia, gustav, ebba, hanna, henke
och isac :)))). tack för den über bra kväll fast jag typ bara sov en timme :p.
mötte ju lite små pojkar ute och dom var ju inte lite fulla ;), ahhah.
nu på morgonen hängade jag med timsan hem, sen skulle han till
gotland ;(((((((((((. och det gillar vi inte! nu ska jag duscha och sen in
till frida för att se film :)))).
jag saknar dig redan älskling :(<3
KYss På DagEN :***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar